Gorgias: En omfattande hjälpdeskupplevelse för e-handelsbutiker
Gorgias är en mobilapplikation som ger en komplett hjälpdesksupplevelse för E-handelsbutiker. Utvecklad av Gorgias Inc., denna gratisapp låter användare hantera konversationer från e-post, livechatt, telefon och sociala medier i en enhetlig hjälpdesk. Den erbjuder en verklig allt-i-ett-hjälpdeskupplevelse, så användare kan effektivisera sina supportärenden och spara både tid och pengar.
Med Gorgias kan du erbjuda kundservice på varje CRM-kanal. Appen låter dig se hela kundens livechatt- och meddelandehistorik över olika kanaler i en vy. Den stöder också flera butiker, så att du kan erbjuda support för alla dina E-handelsbutiker på en plats.
Gorgias erbjuder en rad funktioner för att halvera tiden för kundsupport. Du kan svara direkt med livechatt, se kundsupportinformation och beställningar bredvid ärendet och svara med ett klick med hjälp av färdiga mallar. Appen låter dig också använda makron för att förifylla svar med variabler som beställningsstatus, leveransdatum, etc.
Överlag är Gorgias en utmärkt hjälpdesklösning för E-handelsbutiker. Den används i stor utsträckning av topprankade Shopify- och Magento-butiker för att minska svarstiden för ärenden och öka effektiviteten hos deras kundsupportteam.
Användarrecensioner om Gorgias
Har du provat Gorgias? Var den första att lämna din åsikt!